Виконавчий комітет Шевченківської сільської ради оголошує конкурс  на заміщення вакантних  посад начальника( головного  бухгалтера), спеціалістів-бухгалтерів І категорії – 3 особи

Дата: 05.03.2019 10:57
Кількість переглядів: 515

Виконавчий    комітет   Шевченківської  сільської ради

оголошує  конкурс  на заміщення вакантних  посад  начальника( головного  бухгалтера),

спеціалістів-бухгалтерів І категорії – 3 особи

                                      у зв’язку  із створенням  відділу планування,                                                    

   фінансово-бухгалтерського  обліку  та  звітності                                                                   Шевченківської  сільської ради

 

Основні вимоги до кандидатів  на  посаду

Начальника ( головного  бухгалтера):

- громадянство України;
-  повна  вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем  спеціаліста, магістра;

- досвід роботи на  керівних  посадах  не менше 1 року, або  стаж  роботи за  фахом  не менше  3 років;
- знання  чинного  законодавства з  урахуванням  специфіки роботи;

- володіння основними навичками роботи на персональному комп’ютері;

- вміння працювати в  Програмах «Медок», «Афіна», «Фіндокументи»  або «Казначейський  звіт» та  інших  бухгалтерських  програмах;

- вільне володіння державною мовою.

Спеціаліста-бухгалтера  І категорії:

-громадянство України;

- базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст).

- для бакалавра - стаж роботи – не  менше 1 року;                                                                                                - для молодшого спеціаліста - стаж роботи на посаді технічного службовця у галузях фінансової діяльності, роботи з базами даних, статистики, бухгалтерського обліку -не менше 3 років.
- знання  чинного  законодавства з  урахуванням  специфіки роботи;

- володіння основними навичками роботи на персональному комп’ютері  та вміння працювати в  Програмах «Медок», «Афіна», «Фіндокументи» та  інших  бухгалтерських  програмах;                           - вільне володіння державною мовою.

Для участі у конкурсі   подаються  такі   документи:
-заява про участь у конкурсі;
-особова  картка (форма П-2ДС) з   відповідними   додатками;
-автобіографія;
-дві
   фотокартки    розміром 4х6 см;
-копія документа про освіту;
-декларація про доходи за 201
8 рік,  яка заповнюється на сайті НАЗК;
-копія паспорта та індетифікаційного коду;
-копія
   військового квитка (для військовослужбовців  або військовозобов'язаних);
-довідка про стан здоров'я;
-письмова
   згода на проведення   спеціальної перевірки; 
-письмова  згода на обробку  персональних даних.

Документи   щодо   участі у конкурсі   надаються до виконкому  Шевченківської ради, за адресою: 57263,  с.Шевченкове, вул.Шевченка, 34.

Термін   прийняття    документів –протягом 30 календарних   днів  з дня опублікування   данного   оголошення.

Додаткова    інформація про основні  функціональні   обов'язки, розмір та умови  оплати  праці   надається  за тел. 684-208.

 

Сільський  голова                                                                            Т.П Шакунова

 

 

 

 

  Фото без опису


 

 

 

.

 

 


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь