Шевченківська сільська рада

Вітовський район, Миколаївська область

Виконавчий комітет Шевченківської сільської ради оголошує конкурс  на заміщення вакантних  посад начальника( головного  бухгалтера), спеціалістів-бухгалтерів І категорії – 3 особи

Дата: 05.03.2019 10:57
Кількість переглядів: 61

Виконавчий    комітет   Шевченківської  сільської ради

оголошує  конкурс  на заміщення вакантних  посад  начальника( головного  бухгалтера),

спеціалістів-бухгалтерів І категорії – 3 особи

                                      у зв’язку  із створенням  відділу планування,                                                    

   фінансово-бухгалтерського  обліку  та  звітності                                                                   Шевченківської  сільської ради

 

Основні вимоги до кандидатів  на  посаду

Начальника ( головного  бухгалтера):

- громадянство України;
-  повна  вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем  спеціаліста, магістра;

- досвід роботи на  керівних  посадах  не менше 1 року, або  стаж  роботи за  фахом  не менше  3 років;
- знання  чинного  законодавства з  урахуванням  специфіки роботи;

- володіння основними навичками роботи на персональному комп’ютері;

- вміння працювати в  Програмах «Медок», «Афіна», «Фіндокументи»  або «Казначейський  звіт» та  інших  бухгалтерських  програмах;

- вільне володіння державною мовою.

Спеціаліста-бухгалтера  І категорії:

-громадянство України;

- базова або неповна вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр або молодший спеціаліст).

- для бакалавра - стаж роботи – не  менше 1 року;                                                                                                - для молодшого спеціаліста - стаж роботи на посаді технічного службовця у галузях фінансової діяльності, роботи з базами даних, статистики, бухгалтерського обліку -не менше 3 років.
- знання  чинного  законодавства з  урахуванням  специфіки роботи;

- володіння основними навичками роботи на персональному комп’ютері  та вміння працювати в  Програмах «Медок», «Афіна», «Фіндокументи» та  інших  бухгалтерських  програмах;                           - вільне володіння державною мовою.

Для участі у конкурсі   подаються  такі   документи:
-заява про участь у конкурсі;
-особова  картка (форма П-2ДС) з   відповідними   додатками;
-автобіографія;
-дві
   фотокартки    розміром 4х6 см;
-копія документа про освіту;
-декларація про доходи за 201
8 рік,  яка заповнюється на сайті НАЗК;
-копія паспорта та індетифікаційного коду;
-копія
   військового квитка (для військовослужбовців  або військовозобов'язаних);
-довідка про стан здоров'я;
-письмова
   згода на проведення   спеціальної перевірки; 
-письмова  згода на обробку  персональних даних.

Документи   щодо   участі у конкурсі   надаються до виконкому  Шевченківської ради, за адресою: 57263,  с.Шевченкове, вул.Шевченка, 34.

Термін   прийняття    документів –протягом 30 календарних   днів  з дня опублікування   данного   оголошення.

Додаткова    інформація про основні  функціональні   обов'язки, розмір та умови  оплати  праці   надається  за тел. 684-208.

 

Сільський  голова                                                                            Т.П Шакунова

 

 

 

 

  


 

 

 

.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь