ОГОЛОШЕННЯ! УВАГА КОНКУРС!

Дата: 15.07.2020 15:29
Кількість переглядів: 582

ОГОЛОШЕННЯ

Про конкурс на заміщення вакантної посади директора 

Мирнівського навчально - виховного комплексу

Шевченківської сільської ради

Вітовського району Миколаївської області

 

Строк   подання документів  для участі  в конкурсному  відборі   з  15 липня  2020 року  по 13 серпня  2020 року.

Вимоги до претендентів :

  1. Є громадянином  України;
  2. Вільно  володіє державною мовою;
  3. Має  вищу освіту   ступеня не нижче  спеціаліста  магістра (спеціаліста);
  4. Стаж педагогічної роботи не менше  трьох  років.

 

Для участі у конкурсі подають такі документи:

  1. Заява  про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
  2. Автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  3. Копія паспорта громадянина України;
  4. Копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  5. Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  6. Довідка про відсутність судимості;
  7. Довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  8. Мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Визначені документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк.

 Умови оплати праці: відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15 квітня 1993 року № 102.

Призначення керівника закладу освіти здійснюється начальником відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради строком на шість років, а для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше – строком на два роки. Призначення керівника закладу освіти здійснюється за результатами конкурсного відбору шляхом укладення контракту.

Документи подаються до відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради  за адресою:   вул.  Шевченка,  буд. 29,                         с. Шевченкове, Вітовський район Миколаївська область, 57263,                    спеціалісту  відділу освіти, молоді та спорту Лисак Олені Миколаївні,   тел.68-42-00

Фото без опису


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь