ОГОЛОШЕННЯ! УВАГА КОНКУРС!
ОГОЛОШЕННЯ
Про конкурс на заміщення вакантної посади директора
Мирнівського навчально - виховного комплексу
Шевченківської сільської ради
Вітовського району Миколаївської області
Строк подання документів для участі в конкурсному відборі з 15 липня 2020 року по 13 серпня 2020 року.
Вимоги до претендентів :
- Є громадянином України;
- Вільно володіє державною мовою;
- Має вищу освіту ступеня не нижче спеціаліста магістра (спеціаліста);
- Стаж педагогічної роботи не менше трьох років.
Для участі у конкурсі подають такі документи:
- Заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
- Автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- Копія паспорта громадянина України;
- Копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
- Довідка про відсутність судимості;
- Довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- Мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.
Визначені документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк.
Умови оплати праці: відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15 квітня 1993 року № 102.
Призначення керівника закладу освіти здійснюється начальником відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради строком на шість років, а для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше – строком на два роки. Призначення керівника закладу освіти здійснюється за результатами конкурсного відбору шляхом укладення контракту.
Документи подаються до відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради за адресою: вул. Шевченка, буд. 29, с. Шевченкове, Вітовський район Миколаївська область, 57263, спеціалісту відділу освіти, молоді та спорту Лисак Олені Миколаївні, тел.68-42-00