Виконавчий комітет Шевченківської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу Шевченківської сільської ради
Основні вимоги до кандидатів на посаду:
1.Наявність громадянства України.
2. Повна вища економічна освіта відповідного професійного спрямування за освітньо- кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра.
3. Стаж роботи в органах місцевого самоврядування за фахом на керівних посадах не менше як 3 роки.
4. Вільне володіння державною мовою.
5. Знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та інші нормативно-правові акти з урахуванням специфіки роботи. 6. Досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах (АІС – місцеві бюджети, М.E.D.О.C.), в системі ПРОЗОРО, Е-data.
Для участі у конкурсі подаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі;
- особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- автобіографія;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копія документа про освіту;
- ел.декларація про доходи за 2019 рік, яка заповнюється на сайті НАЗК;
- копія паспорта та ідентифікаційного коду;
- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідка про стан здоров'я;
- письмова згода на проведення спеціальної перевірки;
- письмова згода на обробку персональних даних.
Документи щодо участі у конкурсі надаються до виконкому Шевченківської ради, за адресою: 57263, с.Шевченкове, вул.Шевченка, 34.
Термін прийняття документів –протягом 30 календарних днів з дня опублікування цього оголошення.
Додаткова інформація за тел. 684-208.
Шевченківський
сільський голова О.В.Пилипенко