A A A K K K
для людей із порушенням зору
Шевченківська сільська рада
Миколаївський район, Миколаївська область

ПЛАН СОЦІАЛЬНО – ЕКОНОМІЧНОГО  РОЗВИТКУ  ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ,ЯК ОБ’ЄДНАНОЇ  ГРОМАДИ НА 2017-2020 РОКИ

                                               

                                                                      Додаток № 1

до рішення 7 позачергової 

сесії /ІІІ скликання

Шевченківської сільської ради

№ 10  від  27.06.2017 року

                                                                  ПЛАН

              СОЦІАЛЬНО – ЕКОНОМІЧНОГО  РОЗВИТКУ  ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ
           СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ,  ЯК ОБ’ЄДНАНОЇ  ГРОМАДИ НА 2017-2020 РОКИ

                                                                ЗМІСТ

 

1.Вступ.

2.Аналітична  частина.

   2.1.Географічна характеристика Шевченківської сільської ради.

   2.2.Демографічна характеристика об’єднаної громади.

   2.3.Аналіз розвитку освіти і медицини.

   2.4.Інфраструктура,економіка та фінансовий стан Шевченківської сільської ради.

3.Цілі та пріоритети розвитку Шевченківської сільської ради, як об’єднаної громади.

4.Основні завдання та механізми реалізації Плану.

   4.1.Стійке економічне зростання на основі інноваційного розвитку економіки.

   4.2.Висока якість життя людини.

   4.3.Збереження та розвиток території.

5.Моніторинг та оцінка результативності  реалізації Плану.

                                                                   ВСТУП

       План соціально – економічного розвитку Шевченківської  сільської  ради як об’єднаної громади на 2017-2020 роки ( далі – План) розроблено виконавчим  комітетом сільської ради спільно з іншими структурними  підрозділами, керівниками підприємств, установ та організацій.

       Законодавчою основою для розроблення Плану є  Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного  і соціального  розвитку України» від 23.03.2000 р.№1602-ІІІ,Постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 р. № 621 « Про розроблення прогнозних і програ мних  документів економічного і соціального розвитку та складання проекту

державного бюджету» із змінами,внесеними Постановою  Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 р. № 741 та Наказ Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово – комунального господарства України від 30.03.2016 року «Методичні рекомендації щодо формування і реалізації прогнозних та програмних документів соціально – економічного розвитку об’єднаної територіальної громади»

        План соціально-економічного розвитку Шевченківської сільської ради розроблений відповідно до

  • Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року,затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 року № 385;
  • розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 року № 213-р « Про затвердження плану заходів з виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та Стратегії сталого розвитку «Україна-2020» ;
  • Закону України «Про засади державної регіональної політики» від 5 лютого 2015 року № 156-/ІІІ;

-Закону України « Про добровільне об’єднання територіальних громад» від 5 лютого 2015 року № 157-/ІІІ;

-Стратегії розвитку Миколаївської області на період до 2020 року.

   План підготовлений на основі аналізу розвитку населених пунктів,що входять до складу об’єднаної громади,за попередній період та визначає цілі,пріоритети соціально-економічного розвитку та прогнозні показники на 2017 рік,а також заходи, спрямовані на забезпечення необхідних умов для планомірного і послідовного наближення рівня життя мешканців громади до європейських стандартів за рахунок внутрішнього і зовні-нього потенціалу та збереження унікальних духовних і культурних традицій

    

2.АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА.

2.1Географічна характеристика Шевченківської сільської ради.

   Шевченківська сільська рада,як об’єднана територіальна громада,  утворена 5 січня 2016 року. До її складу ввійшли такі населені пункти; с.Шевченкове, с.Зоря, с.Новогригорівка, с-ще Луч,  с.Мирне,   с.Котляреве,с.Шевченко, с.Новоруське, с.Зелений Гай,с.Оленівка,             с-ще Полігон, с-ще  Воднік .Адміністративним та культурним центром об’єднаної громади є село Шевченкове, яке розташоване на автошляху державного значення Одеса – Мелітополь - Новоазовськ та рівновіддалене від обласних центрів Миколаєва та Херсона. Шевченківська сільська рада розташована у південно-східній частині Вітовського району. На півдні межує з Посад-Покровською сільською радою Білозерського району Херсонської області, на заході – Галицинівською ОТГ та Миколаївською сільською радою, на півночі –                      з Воскресенською ОТГ , на заході – Новомиколаївською сільською радою  та займає площу 296,81 кв.км.

2.2.Демографічна характеристика об’єднаної громади.

    До об’єднаної громади з центром в селі Шевченкове входять 9 сіл та 3 селища із загальною кількістю населення 11785 чоловік, а саме:          

Назва населеного пункту

2015 рік

2016 рік

с.Шевченкове

2930

2969

с-ще Полігон

2625

2624

с-ще Воднік

140

141

с.Зелений Гай

1138

1135

с.Оленівка

153

154

с.Новогригорівка

414

411

с-ще Луч

874

847

с.Зоря

231

237

с.Мирне

727

727

с.Котляреве

1739

1740

с.Шевченко

675

682

с.Новоруське

115

118

 

Щільність населення на 1 кв.км. становить 40 осіб. Незначний приріст населення територіальної громади  в порівнянні з 2015 роком  відбувається за рахунок міграції міського населення в сільські населені пункти.

2.3.Аналіз стану розвитку освіти і медицини.

На території Шевченківської сільської ради розташовані 7 загальноосвітніх навчальних закладів

Назва населеного пункту

Назва навчального закладу

Площа закладу

кв.м.

Опалення

Вартість навчання одного учня у 2016 році  грн.

с.Шевченкове

Шевченківська ЗОШ І-ІІІ ст.

3448

газове

12398,0

с.Зелений Гай

Зеленогаївська ЗОШ І-ІІІ ст.

2331,7

газове

17464,0

с.Котляреве

Котляревська ЗОШ І-ІІІ ст.

3448

газове

14174,0

с-ще Полігон

Полігонівська ЗОШ І-ІІІ ст.

1447,9

газове

12088,0

с-ще Луч

Лучівська ЗОШ І-ІІІ ст.

1713

газове

24877,0

с.Новогригорівка

Новогригорівська ЗОШ І-ІІ ст.

486,8

котел на вугіллі

27460,0

с.Мирне

Мирнівський НВК І-ІІІ ст.

4478,0

газове

28351,0

 

Дошкільну освіту забезпечують 8 дошкільних навчальних закладів, з них - 7 працюючих . Дошкільним  вихованням охоплено 359 дітей, з них 23 дитини - в НВК.

Основними потребами навчальних закладів об’єднаної громади є проведення заходів по енергозбереженню та енергоефективності : утеплення приміщень,заміна вікон, встановлення котлів опалення з вищим ККД, перехід на альтернативні види палива. В зв’язку з тим,що на території сільської ради необхідно проводити підвіз дітей,а шкільні автобуси використовуються більше десяти років,потрібно закупити нові автобуси. Крім того,навчальні заклади потребують проведення зовнішнього та внутрішнього ремонту будівель,придбання меблів, необхідного обладнання для кабінетів,спортивного інвентарю, музичного обладнання. Потребує капітального ремонту будівля дитячого садка №1 в  с.Шевченкове .

Мережа закладів медицини на території громади нараховує 12 закладів, а саме :                                                                                                                                           

   -Шевченківська амбулаторія загальної практики сімейної медицини;

   -  Котляревська амбулаторія загальної практики сімейної медицини;

    - Зеленогайська амбулаторія загальної практики сімейної медицини;

    -  Полігонівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини;

    - Фельдшерсько-акушерський пункт села Мирне;

    - Фельдшерсько-акушерський пункт селища Луч;

    - Фельдшерсько-акушерський пункт села Шевченкове;

     - Фельдшерсько-акушерський пункт  села Шевченко;

     - Фельдшерсько-акушерський пункт  села Зоря;

     - Фельдшерсько-акушерський пункт  села Новогригорівка;

     - Фельдшерсько-акушерський пункт  села Оленівка;

      - Фельдшерсько-акушерський пункт  селища Воднік;

      - Пункт постійного базування Шевченківської станції невідкладної допомоги, підпорядкований Миколаївському центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.

Практично кожний населений пункт громади має медичний заклад. На жаль,дуже гостро стоїть питання щодо забезпечення закладів медичними працівниками, зокрема – сімейними лікарями.

 Будівлі Шевченківської та Полігонівської амбулаторій і  будівлі більшості  Фапів потребують впровадження енергоефективних та енергозберігаючих заходів: реконструкцій систем опалення, встановлення вікон, дверей, утеплення . Медичне обладнання, інструменти та інвентар потребують оновлення та доукомплектування. Лише Шевченківська амбулаторія забезпечена автомобілем.

Мережа закладів культури складається з таких установ: 6 клубів,6 бібліотек, музей історії с.Шевченкове, музичної школи  в селищі Полігон,яку відвідує 230 дітей, та її філії в селі Зелений Гай – 29 дітей.

2.4.Інфраструктура,економічний та фінансовий стан Шевченківської сільської ради.

          Земельні ресурси.

Земельний фонд Шевченківської сільської ради становить 29681,28 га, з яких  26673,98 га займають сільськогосподарські землі,1283,95 га- землі житлової та громадської забудови , 713,9 га - землі  пасовищ та сінокосів, 63,93 га – землі водного господарства.

          Транспортна інфраструктура.

На території об’єднаної громади існує дорожня мережа,яка включає в себе дороги місцевого, районного , обласного і державного значення. Дорожня мережа  складається з доріг з твердим, гравійним та грунтовим покриттям. Стан доріг,особливо з  твердим покриттям, в поганому стані і потребує капітального ремонту. Гравійні дороги в задовільному стані, але потребують поточного ремонту. Грунтові дороги потребують грейдерування. Наявне  автомобільне транспортне сполучення з обласним центром, перевізник – приватне підприємство «Алан - Техно». Крім того , від станції Копані ( с.Мирне)   та станції Котлярево (с.Шевченкове) існує залізничне сполучення. Транспортне сполучення між більшістю населених пунктів відсутнє.

Технічна інфраструктура.

Житлово – комунальна галузь об’єднаної громади представлена двома житлово- комунальними підприємствами : Лучівським та Полігоновським і комунальним підприємством «Мирне».

В основному житловий фонд складається з приватного сектору. Всі населені пункти, які входять до територіальної громади електрифіковані, газифіковані  (крім сіл Новогригорівка, Оленівка, Новоруське, Зоря, селища Воднік), є централізоване водопостачання. Централізована каналізація існує лише в с.Шевченкове та селищах Луч, Полігон . Населені пункти громади мають вуличне освітлення, але лише в  селах  Мирне та  Оленівка освітлені всі вулиці.

Економіка.

Економічну діяльність  на території громади здійснюють аграрні та промислові підприємства .Промисловий комплекс представлений харчовою та насіннєво – дослідною галузями. Промислову групу представляють підприємства:

  • внутрішньогосподарчий комплекс по збереженню і переробці сільськогосподарської продукції фермерське господарство «Органік Сістемс»;
  • ТОВ ВЗП «Еліка»;
  • державна установа «Миколаївська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту зрошуваного землеробства Національної  академії аграрних наук  України»;
  • державне підприємство «Дослідне господарство «Еліта» Миколаївської державної сільськогосподарської дослідної станції інституту зрошуваного землеробства Національної академії наук України»;
  • ТОВ Миколаївський насіннєвий завод «Насінпром»;
  • ТОВ Науково – виробнича агрофірма «Землеробець»;
  • ТОВ «Котляревський елеватор»;
  • ТОВ «Діонісій – VN»;
  • ТОВ НТК «Зелений Гай»;
  • ФГ «Владам»

Основні товари вищезгаданих підприємств: продукція рослинництва, харчова продукція,товари народного споживання.

Аграрний сектор економіки представлений 140 господарствами,  з  них : 16 –господарські товариства, 124 – фермерські господарства,які спеціалізуються на вирощуванні зернових, технічних , овочевих культур, фруктів та ягід. Незначна частина господарств займається тваринництвом.

На території громади працює більше 50 приватних підприємців,у яких основними видами діяльності є торгівля промисловими та продовольчими товарами.

  Суттєву частину економіки територіальної громади займають особисті  селянські господарства, для  яких характерні невелика площа господарства, низька продуктивність, використання ручної праці.

Зайнятість населення.

Чисельність населення, зайнятого у всіх сферах діяльності ( крім особистих селянських господарств), - 4718 осіб , з них:

  • сільське господарство – 1608 осіб;
  • промисловість – 1152 особи;
  • торгівля – 408 осіб;
  • транспорт – 135 осіб;
  • будівництво – 291 особа;
  • охорона здоров’я,освіта,культура – 585 осіб;
  • інші галузі – 539 осіб.

Фінансовий стан.

Бюджет Шевченківської об’єднаної територіальної громади  станом на 01.01.2017   року становить  49 330 800 грн., з них загальний фонд – 48 816 900 грн.,спеціальний – 513 900 грн. Прогнозовані власні доходи громади  у 2017 році – 18 013 900 грн. Власні доходи за 2016 рік сільських рад,що об’єдналися в сумі становили 8 905 781 грн.,які  на 49,4% менші, ніж прогнозовані доходи  об’єднаної територіальної громади.

Аналіз  сильних сторін,можливостей розвитку,слабких сторін  та загроз розвитку Шевченківської сільської ради ( SWOT – аналіз )

SWOT-аналіз  дає  змогу  виявити ті галузі та види діяльності,де територіальна громада має потенціал розвитку,а також сформулювати конкретні завдання та цілі,необхідні для реалізації цього потенціалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати SWOT - аналізу

Сильні сторони ( S )

Слабкі сторони  (W )

 1.Сприятливе географічне   розташування,близькість до 2-х обласних центрів.

 2.Завдяки розташуванню біля дороги державного значення зручні транспортне та  пасажирське сполучення.

  3. Близкість до залізничного транспорту.

4.Землі сільськогосподарського призначення громади переважно становлять грунти чорноземного типу.

5.Наявність промислових та сільськогосподарських підприємств.

6.Наявність об’єктів,доступних для інвестування.

7.Відносно достатній рівень розвитку закладів соціально-освітньої мережі.

8.Перехід на прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом та отримання додаткових повноважень .

9.Позитивний досвід роботи із міжнародними фінансовими та донорськими організаціями (Програма Розвитку Організації Об’єднаних Націй «Місцевий розвиток орієнтований на громаду»

 

              Можливості

             -------------------

1.Зростання попиту на продукцію місцевого виробництва.

2.Отримання коштів з державних програм, в тому числі на розвиток комунального господарства.

3.Активізація внутрішніх економічних джерел для отримання необхідних фінансових ресурсів на реалізацію проектів соціально-культурного розвитку.

4.Реалізація заходів за участю громадськості щодо поліпшення благоустрою населених пунктів та їх соціально – економічного розвитку.

5.Зростання бюджетної самостійності громади.

6.Можливість залучення додаткових джерел фінансування для розвитку інфраструктури.

7.Можливість громади контролювати всі процеси,які відбуваються в громаді як спосіб запобігати корупції.

8.Розвиток сільськогосподарського виробництва на основі різноманітних форм власності і видів господарювання та створення для них рівних економічних умов,необхідних для роботи.

 

 

 

 

1.Відсутність досвіду роботи в новоствореній громаді,в тому числі з питань стратегічного планування.

2.Відсутні Генеральні плани.

3.Низький рівень зайнятості населення.

4.Зношеність мереж водопостачання.

5.Стихійні сміттєзвалища.

6.Незадовільна демографічна ситуація.

7.Зниження родючості грунтів через недотримання сівозмін.

8.Висока вартість утримання дітей в деяких навчальних закладах.

9.Відсутність транспортного сполучення між населеними пунктами громади.

10.Низький рівень відповідальності громадян щодо вирішення екологічних проблем.

11.Відсутність діалогу між владою,бізнесом та громадою.

12.Відсутність правових знань населення ( обов’язки, права ).

 

 

 

 

 

      Загрози

-------------------

1.Складна політично-економічна ситуація в державі.

2.Недостатнє державне фінансування об’єднаних територіальних громад.

3.Несприятливий бізнес-клімат в Україні.

4.Зростання цін на енергоносії.

5.Слабкість та нестабільність нормативно-правової бази.

6.Скорочення темпів валового виробництва сільськогосподарської продукції через нестабільність природно-кліматичних умов та недотримання агротехнологій.

7.Недостатність власних фінансових ресурсів для  стабільного розвитку громади.

8.Зменшення внутрішнього товарообороту через низьку купівельну спроможність населення.

9.Відплив за межі громади кваліфікованих кадрів.

10.Підвищення рівня грунтових вод,що приводить до підтоплення населених пунктів.

 

  3.ЦІЛІ  ТА   ПРІОРІТЕТИ  РОЗВИТКУ  ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ   РАДИ,ЯК ОБ’ЄДНАНОЇ  ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ  ГРОМАДИ.

Метою розроблення Плану соціально-економічного розвитку громади є – створення умов для динамічного,збалансованого розвитку  Шевченківської об’єднаної територіальної громади,забезпечення соціальної та економічної єдності,створення необхідних умов для планомірного і послідовного покращення рівня життя мешканців громади за рахунок  використання внутрішнього і зовнішнього потенціалу та збереження духовних  і культурних традицій.

Головними цілями визначено:

1Стійке економічне зростання на основі інноваційного розвитку економіки.

2.Висока якість життя людини.

3.Збереження та розвиток території.

Пріорітети:

1Створення нових та модернізація існуючих підприємств сектору економіки.

2.Збереження навколишнього природного середовища.

3.Підготовка населення до життя та діяльності в умовах економіки,що змінюється.

4.Забезпечення населення якісними житлово-комунальними послугами.

5.Розвиток культурного і духовного середовища,забезпечення патріотичного виховання населення.

6.Комплексний розвиток територій в інтересах територіальної громади.

4.ОСНОВНІ  ЗАВДАННЯ  ТА  МЕХАНІЗМИ  РЕАЛІЗАЦІЇ  ПЛАНУ.

1.Стійке економічне зростання.

Пріорітет 1.1.Створення нових та модернізація існуючих підприємств сектору економіки.

Очікувані результати:

-залучення внутрішніх та зовнішніх інвестицій до економіки сільської ради;

-створення нових робочих місць;

-підвищення рівня доходів громадян;

-поліпшення логістично-транспортного забезпечення;

-зменшення обсягів енергоспоживання у бюджетній сфері;

-збільшення площ поливу та підвищення врожайності сільгоспкультур.

Завдання 1.1.1Розвиток транзитного та логістично-транспортного потенціалу:

пп

Найменування заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

Будівництво,реконструкція,капітальний та поточний ремонт доріг.

 

 

 

 

 

 

 

Автобусне сполучення між населеними пунктами ОТГ

 

 

 

 

 

 

 

2017-2020 роки

 

 

 

 

 

 

 

2018-2020 роки

 

 

 

 

 

Виконавчий комітет сільської ради,служба автомобільних доріг ( за узгодженням)

 

 

Виконавчий

комітет сільської ради, автоперевізник(за узгодженням)

 

Державний,обласний та місцевий бюджети

 

 

 

 

 

 

Місцевий бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1.1.2.Розвиток високотехнологічного сільськогосподарського виробництва:

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1.

Раціональне використання та екологічна безпека грунтів

2017-2020 роки

Землевпорядники,землекористувачі ( за узгодженням)

Кошти землевласників

2.

Запровадження високопродуктивних технологій вирощування сільськогосподарських культур

2017-2020 роки

Землевласники та землекористувачі (за узгодженням)

Кошти землевласників та землекористувачів

3.

Сприяння реконструкції та модернізації систем зрошення

2017-2020 роки

Землевласники та землекористувачі (за узгодженням)

Кошти землевласників та землекористувачів

 

Завдання 1.1.3.Поліпшення управління енергетичними ресурсами та розвиток альтернативної енергетики.

№пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Поліпшення  управління енергетичними ресурсами та розвиток альтернативної енергетики

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,керівники закладів та установ (за узгодженням)

Державний,обласний,місцевий бюджети

2

Впровадження енергозберігаючих технологій

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,керівники закладів та установ (за узгодженням)

Державний,обласний,місцевий бюджети

 

2.Висока якість життя людини.

Пріорітет 2.1. Збереження навколишнього середовища.

Очікувані результати:

-підвищення рівня екологічної освіченості населення;

-економія використання водних ресурсів;

- підтримка в належному стані джерел питної води;

-очищення території від ТПВ;

Завдання 2.1.1.Поліпшення екологічного стану навколишнього природного середовища.

 

 

 

 

№ пп

Назва  заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

Будівництво,реконструкція і капітальний ремонт водопровідних та каналізаційних очисних мереж та споруд.

 

Будівництво,реконструкція полігонів для ТПВ та забезпечення їх спеціалізованою технікою.

 

 

Будівництво,реконструкція і капітальний ремонт осушувальних систем,дренажних систем та гідротехнічних споруд.

2017-2020 роки

 

 

 

 

2017-2020 роки

 

 

 

 

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,директори комунально-житлових та комунального підприємств

 

Виконавчий комітет,директори комунально-житлових та комунального підприємств

 

Виконавчий комітет

Державний,обласний та місцевий бюджети

 

 

 

 

Державний,обласний та місцевий бюджети

 

 

 

 

Державний,обласний та місцевий бюджети.

 

Пріорітет 2.2.Підготовка населення до життя та діяльності в умовах економіки,що змінюється.

Очікувані результати:

-зростання   показників якості навчання в загальноосвітніх навчальних закладах;

-зростання соціальної активності молоді;

-зростання довіри громадськості до органу місцевого самоврядування;

-зростання ефективності роботи  органу місцевого самоврядування,прозорості,відкритості та підзвітності мешканцям територіальної громади.

Завдання 2.2.1.Розбудова системи «освіта впродовж життя»

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Задоволення потреби у здобутті дошкільної освіти дітьми раннього віку.

2018-2020 роки

Виконавчий комітет,            відділ освіти, молоді та спорту

Державний,обласний та місцевий бюджети.

2

Оптимізація мережі загальноосвітніх навчальних закладів.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет, відділ освіти, молоді та спорту

Державний,обласний та місцевий бюджети

3

Забезпечення навчальних закладів сучасною комп’ютерною технікою,інформатизація освітніх послуг.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,відділ освіти,молоді та спорту

Державний,обласний та місцевий бюджети

4

Модернізація матеріально-технічної бази дошкільних,загальноосвітніх,    позашкільних навчальних закладів шляхом забезпечення сучасним обладнанням, меблями, інвентарем.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,відділ освіти,молоді та спорту

Державний,обласний та місцевий бюджети

5

Проведення реконструкції і капітального ремонту будівель,систем комунікацій,котелень,обладнання комунальних дошкільних,загальноосвітніх,    позашкільних навчальних закладів.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,відділ освіти,молоді та спорту

Державний,обласний та місцевий бюджети

 

Пріорітет 2.3.Забезпечення здорового способу життя людини.

-зниження рівня захворюваності населення за найбільш поширеними хворобами;

-систематичне проведення просвітницьких та роз’яснювальних заходів з метою пропаганди здорового способу життя молоді;

-соціальна адаптація молоді,яка опинилась у складних життєвих обставинах;

-кадрове забезпечення галузей охорони здоров’я та освіти фахівцями

Завдання 2.3.1.Формування умов та пропаганда здорового способу життя.

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Забезпечення ефективних форм і методів фізкультурно-спортивної діяльності та розвиток видів спорту з урахуванням місцевих особливостей і економічних факторів.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет, спортінструктор

Місцевий бюджет

2

Створення умов для забезпечення фізичного виховання і розвитку  спорту в дошкільних,загальноосвітніх навчальних закладах.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет, керівники навчальних закладів

Місцевий бюджет

3

Проведення у закладах освіти інформаційних заходів з питань профілактики негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищах.

2017-2020 роки

Керівники навчальних закладів

Не потребує

 

Завдання 2.3.2.Розвиток системи первинної медицини.

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Забезпеченість закладів охорони здоров’я відповідним обладнанням,транспортними засобами та кадрами.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,керівники медичних закладів

Державний,обласний  та місцевий бюджети

2

Профілактика та забезпечення раннього виявлення захворювання серед населення.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,керівники медичних закладів

Державний,обласний та місцевий бюджети

3

Проведення реконструкції і капітального ремонту будівель,систем комунікацій,котелень,обладнання комунальних закладів здоров’я.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,керівники медичних закладів

Державний,обласний та місцевий бюджети

 

Завдання2.3.3.Модернізація мережі установ соціального захисту.

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Удосконалення системи соціально-побутового обслуговування одиноких непрацездатних громадян похилого віку та людей з особливими потребами.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,соціальні працівники

(за узгодженням)

Державний,,обласний та місцевий бюджети

2

Реконструкція,капітальна ремонт установ соціального захисту населення

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Державний, обласний та місцевий бюджети

 

Пріорітет 2.4.Забезпечення населення якісними житлово-комунальними послугами.

Очікувані результати:

-будівництво нових та заміна існуючих водопровідно-каналізаційних мереж з використанням енергозберігаючого обладнання та сучасних матеріалів;

-реконструкція існуючих каналізаційних очисних споруд;

-поліпшення якості питної води;

-зменшення витрат електроенергії та природного газу;

Завдання 2.4.1.

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Заміна обладнання систем водопостачання та водовідведення на менш енергоємне.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,ЄКС                       (за узгодженням), ЖКГ, КГ

Державний,обласний,       місцевий бюджети, бюджети організацій

2

Капітальний ремонт та реконструкція мереж водопостачання та водовідведення населених пунктів.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,ЄКС( за узгодженням),ЖКГ,КГ

Державний, обласний, місцевий бюджети.

3

Буріння нових,відновлення роботи артезіанських свердловин.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,ЄКС(за узгодженням),ЖКГ

Державний, обласний,                      місцеві бюджети.

4

Будівництво та ремонт очисних споруд каналізації.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Державний,обласний та місцевий бюджети.

 

Завдання 2.4.2.Підвищення енергоефективності  житлово-комунального господарства і закладів соціальної сфери.

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Будівництво,реконструкція та технічне переоснащення системи електропостачання та вуличного освітлення

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Державний,обласний та місцевий бюджети

2

Термомодернізація будівель(термоізоляція стін,утеплення покрівлі,заміна вікон та вхідних дверей)

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Державний,обласний та місцевий бюджети

3

Впровадження альтернативних джерел опалення на об’єктах соціальної і житлово-комунальної сфери.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Державний,обласний та місцевий бюджети

 

Пріорітет 2.5.Розвиток культурного і духовного середовища,забезпечення патріотичного виховання населення.

Очікувані результати:

-формування сучасної інфраструктури в галузі культури;

-приведення матеріально-технічної бази закладів культури до сучасних потреб;

-створення сприятливих умов для пошуку,підтримки та розвитку обдарованих дітей та молоді;

Завдання 2.5.1.Підтримка розвитку культурно-мистецьких закладів.

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Реконструкція та капітальні ремонти закладів культури .

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,керівники закладів культури

Державний,обласний та місцевий бюджети

2

Технічне переоснащення закладів культури.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Державний,обласний та місцевий бюджети

 

Завдання 2.5.2.Збереження і розвиток історико-культурної та духовної спадщини, створення умов для патріотичного виховання населення.

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Збереження об’єктів історико-культурної спадщини.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Місцевий бюджет

2

Проведення культурно-мистецьких заходів,спрямованих на патріотичне виховання населення.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,керівники навчальних закладів,закладів культури, музею історії с.Шевченкове

Не потребує

 

3.Збереження та розвиток території.

Пріорітет 3.1.Комплексний розвиток територій в інтересах територіальної громади.

Очікувані результати:

-зростання економічного потенціалу ;

-створення нових робочих місць;

-підвищення сукупних доходів домогосподарств;

-зростання чисельності самозайнятого населення;  

-активне залучення громадськості до вирішення питань місцевого значення через громадські слухання та консультації.

Завдання 3.1.1.Підтримка взаємодії громади з метою вирішення спільних проблем.

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Сприяння запровадженню дієвих механізмів демократії участі та безпосереднього народовладдя при формуванні порядку денного значущих питань,що виносяться органом місцевого самоврядування

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Не потребує

2

Вивчення громадської думки з соціально значущих питань.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Не потребує

3

Сприяння запровадженню механізмів громадського контролю в усіх сферах діяльності органу місцевого самоврядування.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Не потребує

 

Завдання 3.1.2.Формування механізмів залучення мешканців громади до вирішення місцевих проблем, покращення доступу до публічної інформації.

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Створення сайту сільської ради

2017 рік

Виконавчий комітет

Місцевий бюджет

2

Підвищення рівня відкритості органу та посадових осіб місцевого самоврядування через вільний доступ до проектів та рішень сільської ради

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Місцевий бюджет

 

Завдання 3.1.3.Розвиток інфраструктури сіл та селищ.

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Капітальний та поточний ремонт доріг до населених пунктів.

2018-2020 роки

Виконавчий комітет

Державний,обласний та місцевий бюджети

2

Підвищення рівня благоустрою та комунального обслуговування населених пунктів.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет,ЖКГ,ЄКС,КГ

Місцевий бюджет,бюджети відповідних організацій

3

Розвиток системи надання соціальних послуг населенню.

2018-2020 роки

Виконавчий комітет

Місцевий бюджет

 

 

                                                                                                                                                               Завдання 3.1.4.Поліпшення житлових умов населення.

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Реконструкція та капітальний ремонт житлового фонду із застосуванням енергозберігаючих технологій.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Державний,обласний,

місцевий бюджети

2

Благоустрій населених пунктів

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Місцевий бюджет

 

Завдання 3.1.5.Підтримка розробки містобудівної документації

№ пп

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальні виконавці

Джерела фінансування

1

Забезпечення розробки схем планування територій та генеральних планів населених пунктів.

2017-2020 роки

Виконавчий комітет

Місцевий бюджет

 

Перелік інвестиційних проектів, які мають проектно-кошторисну документацію, направлених на вирішення проблем Шевченківської сільської ради.

№ пп

Назва проекту, адреса розташування

Термін реалізації

Вартість проекту

Наявність проектно-кошторисної документації

4

Капітальний ремонт дороги по вул.Хвильового (Леніна)с.Мирне

2017-2020

590 714,4 грн.

так

8

Капітальний ремонт фасаду,покрівлі та глядацької зали Палацу культури с.Шевченкове вул.Шевченка,29

2017

1 503 730 грн.

так

9

Реконструкція будівлі клубу  по вул..Космонавтів, 5 в с.Зелений Гай,Жовтневого району Миколаївської області (комплекс першочергових заходів)

2017-2020

822 620 грн.

так

10

Капітальний ремонт глядацької зали і фасаду з утепленням зовнішніх стін будівлі Будинку культури  с-ще Полігон вул.Центральна,17

2018-2020

1 578 530 грн.

так

 

Об’єкти, які потребують розробки проектно-кошторисної документації:

1.Капітальний (реконструкція) ремонт водогону по вул.Горького,Садова в с.Зоря.

2.Поточний ремонт дороги від селища Полігон до села Водник Шевченківської сільської ради Вітовського району миколаївської області.

3.Капітальний ремонт дороги по вул.Новостройна в с.Котляреве.

4.Капітальний ремонт (реконструкція) водогону по вул.Першотравнева в с.Котляреве.

5.Капітальний ремонт вуличного освітлення вул.Гагаріна, Новосільська в с. Водник Вітовського району Миколаївської області.

6.Капітальний ремонт водо забезпечення  по вул.Петра Гончарука в с.Мирне.

7.Капітальний  ремонт дороги по вул. 3-я Поперечна в селищі Полігон.

8.Капітальний ремонт дороги по вул. Космонавтів в с Зелений Гай.

9.Капітальний ремонт  Зеленогайського ДНЗ «Сонечко» по вул. Центральна,5 в с.Зелений Гай Вітовського району Миколаївської області .

10.Реконструкція вуличного освітлення по вул.Степова,Дружби в с.Новогригорівка.

11.Капітальний ремонт  дорожнього одягу проїздів і проходів  Шевченківської ЗОШ 1-3 ступенів в селі Шевченкове, Шевченківської сільської ради, Вітовського району Миколаївської області.

12.Капітальний ремонт дороги по вул.Степова, Інтернаціональна в с.Шевченкове.

13.Капітальний ремонт внутрішніх приміщень з заміною вікон та дверей Палацу культури селища Луч Вітовського району Миколаївської області.

14.Капітальний ремонт приміщення харчоблоку в ДНЗ «Росинка» в с.Луч.

15.Реконструкція мережі водопостачання в селищі Полігон.

16. Капітальний ремонт свердловини №1 в селищі Луч.

17.Виготовлення технічних паспортів на житлові будинки №25,№26 по вул. Лучівській  в селищі Луч та на технічні будівлі та споруди Лучівського ЖКП.

18.Ремонт даху складського приміщення Лучівського ЖКП в селищі Луч.

19.Капітальний ремонт дороги по вул.Садова  в с.Мирне.

20.Капітальний ремонт відрізку дороги по вул.Софіївська в с.Шевченкове.

21.Поточний ремонт дороги від с.Котляреве до с.Шевченко Шевченківської сільської ради Вітовського району Миколаївської області.

22.Капітальний ремонт вуличного освітлення вул.Південна в с.Зелений Гай Вітовського району Миколаївської області.

23.Капітальний ремонт вуличного освітлення вул. 40 років Перемоги в  с.Зелений Гай Вітовського району Миколаївської області.

24.Рекострукція вуличного освітлення по вул.Миру в с.Зоря.

25.Реконструкція вуличного освітлення по вул.Сонячна , Національна  та Радісна в с.Шевченкове.

27.Реконструкція вуличного освітлення по вул.Пушкіна, Сонячна, Поперечна та Садова в с.Котляреве.

28.Реконструкція системи опалення в Новогригорівському ДНЗ «Колобок».

29.Капітальний ремонт  фасаду з утепленням зовнішніх стін будівлі дитячого садка по вул.Поштова в селищі Полігон.

30.Капітальний ремонт приміщення адмінбудівлі по вул.Шкільна в с.Зелений Гай (амбулаторія,бібліотека,УСЗН).

31.Капітальний ремонт системи опалення в Полігонівській ЗОШ.

32.Капітальний ремонт будівлі харчоблоку в Новогригорівському ДНЗ «Колобок».

33.Капітальний ремонт даху у фельдшерсько-акушерському пункті с.Шевченкове.

34.Реконструкція Котляревської ЗОШ І-ІІІ ступенів села Котляреве Вітовського району Миколаївської області.

35.Капітальний ремонт будівлі сільського клубу в с.Шевченко.

36.Захист від підтоплення с.Шевченкове Вітовського району Миколаївської області. Нове будівництво.

37.Реконструкція  мережі водопостачання від водонапірної башти СКВС № 2556 до будинків житлового комплексу по вул. 3-я Поперечна в селищі Полігон Вітовського району Миколаївської області .

38.Реконструкція мережі водопостачання по вул.Центральна в селищі Полігон.

39.Придбання шкільного автобуса для Полігонівської ЗОШ.

40. Капітальний ремонт даху  у фельдшерсько-акушерському пункті с.Шевченкове.

41.Какпітальний ремонт кафе «Нива» в с.Мирне.

42.Капітальний ремонт санвузла в Лучівській ЗОШ селище Луч.

43.Виготовлення генеральних планів населених пунктів: с.Зелений Гай, с.Оленівка, с.Мирне, с.Котляреве, с.Шевченко, с.Новоруське.

44.Будівництво нового кладовища в с.Мирне.

45.Придбання 3-х фазних дизельних генераторів для станції водозабору та КНС

для Лучівського ЖКП.

47.Придбання сміттєвозів.

49.Капітальний  ремонт 2-х пожежних водойм в с.Мирне.

50.Капітальний ремонт дахів 3-х будинків у селищі Полігон(часткове виконання)

Капітальний ремонт даху житлового будинку по вул..Центральна, 2 в с.Полігон Шевченківської сільської ради Вітовського району Миколаївської області.

51.Реконструкція зовнішнього водо забезпечення в с.Шевченко по вул.. Пушкіна та Маяковського Вітовського району Миколаївської області.

52. Поточний ремонт даху сільського клубу по вул..Шкільна,1 в с.Зоря Вітовського району Миколаївської області.

53. Реконструкція системи опалення Шевченківський ДНЗ № 2 за адресою вул..Радісна, 58 с.Шевченкове.

54.Капітальний ремонт дорожнього одягу дороги по вул..Дорожня в селі Шевченкове, Шевченківської сільської ради, Вітовського району, Миколаївської області.

55.Реконструкція зовнішнього водо забезпечення в с.Шевченко по вул..Пушкіна та вул..Маяковського Вітовського району Миколаївської області.

5.МОНІТОРИНГ   ТА   ОЦІНКА   РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ    РЕАЛІЗАЦІЇ   ПЛАНУ.

  Упровадження Плану проводитиметься через реалізацію комплексу організаційних,фінансових та інформаційних заходів,які реалізовуватимуться всіма суб’єктами територіального розвитку.

    Заходи,які включені до Плану, стануть пріоритетними при  фінансуванні як із місцевого бюджету,так і за рахунок цільових коштів із бюджетів  вищого рівня.

     Фінансове забезпечення реалізації  Плану здійснюватиметься за рахунок:

  • Державного фонду регіонального розвитку;
  • коштів державних цільових програм  та бюджетних програм центральних органів виконавчої влади,що спрямовуються на розвиток відповідної сфери;
  • субвенцій, інших трансфертів із державного та обласного бюджетів місцевим бюджетам;
  • коштів місцевого бюджету;
  • коштів інвесторів,власних коштів підприємств та інших джерел не заборонених чинним  законодавством.

     Для об’єктивної оцінки результативності реалізації Плану необхідно ввести ряд індикаторів, що могли б візуалізувати отримані результати.

     Відповідно до вищезазначених завдань реалізації Плану індикаторами результативності будуть:

  • забезпечення населених пунктів громади містобудівною документацією,що дасть можливість поліпшити інвестиційну ситуацію та визначити перспективи розвитку території;
  • проведення інвентирізації наявного матеріально-технічного і ресурсного потенціалу та розроблення пропозицій щодо можливостей ширшого його використання;
  • формування активного бізнес-середлвища та громадянської свідомості підприємців;
  • забезпечення сталого функціонування та розвитку житлово-комунальних підприємств;
  • активне впровадження енергозберігаючих технологій,засобів обліку і регулювання споживання тепла,газу та електроенергії;
  • збереження історичної та культурної спадщини;
  • оптимізація мережі освітніх закладів;
  • зниження рівня поширення негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі;
  • сприяння розвитку інфраструктури,поліпшення стану доріг,підвищення рівня надання послуг з пасажирських перевезень;
  • поліпшення благоустрою населених пунктів;
  • рівень безробіття;
  • обсяг економії енергоресурсів;
  • кількість відремонтованих,реконструйованих об’єктів інфраструктури;
  • кількість людей,що отримують соціальні послуги;
  • кількість отримувачів  адміністративних послуг;
  • кількість проведених спортивних заходів;
  • кількість проведених мистецьких заходів.

Відстеження динаміки відповідних індикаторів та  показників соціально-економічного розвитку дозволять чітко відслідковувати  ефективність реалізації Плану. Моніторинг проводиться за підсумками року. Результати моніторингу оприлюднюються на офіційному сайті Шевченківської сільської ради та в засобах масової  інформації. Звіт про реалізацію Плану заслуховується на сесії Шевченківської сільської ради. Контроль за  реалізацію Плану покладається на Шевченківську сільську раду, виконавчий комітет.  

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь